نماسابی در اصفهان

نماسابی در اصفهان rahnamaesab


نماسابی در اصفهان نماسابی اصفهان بهترین شرکت نماسبی در اصفهان شرکت نماشویی اصفهان رهنمایی ساب rahnamaesa

موضوع نماسابی در اصفهان
نویسنده زهرا قضائی
دپارتمان عالی و عالی
تعداد کلمات  1187کلمه
مدت زمان 11 دقیقه

فهرست مطالب:

2.در نماسابی هر نوع *نمای ساختمانی روش مخصوصی برای شستشو دارد!

3.نماسابی و ^شستشوی نمای سنگی و مرمری چگونه انجام میشود؟

4.نمای کامپوزیت و انواع آلودگی ها در #نماسابی نمای کامپوزیت ساختمان!

4 نوع متفاوت نماسابی و ^شستشوی ساختمان هایی با نمای کامپوزیت!

5.روش های فرعی ولی کاربردی انجام #نماشویی و نماسابی!

3 مورد از سوالات مرتبط با نماسابی  و *شستشوی نمای ساختمانی!

فهرست تصاویر:

شکل 1 نماسابی در شهر اصفهان

تصویر 2 نماشوبی در شهر اصفهان

شکل 3 بهترین شرکت نماسابی اصفهان

 

2.در نماسابی در اصفهان هر نوع *نمای ساختمانی روش مخصوصی برای شستشو دارد!

نمای هر ساختمان و متریال به کار رفته در آن ها با یکدیگر متفاوت است. از این رو در نماسابی اصفهان روش های متفاوتی نیز برای شستشو لازم دارند. بر اساس مقدار آلودگی و موقعیت ساختمان در شهر و ارتفاع ساختمان از روش های متفاوت شستشو استفاده میشود. علاوه بر این ابزارهای لازم برای هر نوع نماشویی در رهنمایی ساب نیز متفاوت است. به همین علت لازم است قبل از شروع کار نماسابی با کارشناسان شرکت مورد نظر برای نماسابی مشورت شود.

 

3.نماسابی و ^شستشوی نمای سنگی و مرمری چگونه انجام میشود؟

در بهترین شرکت نماسابی در اصفهان نمای سنگی یکی از نماهایی است که روش مخصوصی برای نماسابی را دارد. نماهای سنگی مانند نمای سنگ مرمر بسیار حساس هستند و در برابر الودگی ها و دما واکنش نشان میدهند. به همین دلیل در نماسابی در اصفهان شستن این نماها به طور منظم امری مهم است. برای نماشویی این نماها از واترجت و فشار آب استفاده میشود. این کار برای جلوگیری از اسیب رسیدن به نما باید توسط افراد متخصص انجام شود. در rahnamaesab از جمله آسیب هایی که ممکن است بر این نماها وارد شود ترک خوردگی است. ترک خوردگی در اثر تغییر ناگهانی دما ایجاد میشود. این تغییر ناگهانی به علت تابش شدید آفتاب در روز ایجاد میشود. شرکت نماشویی اصفهان نماسابی این نوع نمارا به خوبی انجام میدهند. برای فهم بیشتر مطالب به شکل 1 نماسابی مراجعه شود.

نماسابی در اصفهان
نماسابی در اصفهان rahnamaesab

شکل 1 نماسابی در اصفهان

4.نمای کامپوزیت و انواع آلودگی ها در #نماسابی نمای کامپوزیت ساختمان!

نمای کامپوزیت جزو نماهای محبوب در شهرها میباشد. پس شستشوی این نما نیز روش مخصوص به خود را دارد. نماسابی نمای کامپوزیت برای حفظ طول عمر و جلوه آن مهم است. بسته به اندازه آلودگی موجود بر سطح نمای کامپوزیت روش های شستشوی آن 4 نوع میباشند. در مطالب زیر انواع آلودگی ها و روش شستشوی آنها در نماسابی اصفهان توضیح داده شده است.

 

4 نوع متفاوت نماسابی و ^شستشوی ساختمان هایی با نمای کامپوزیت!

  1. نماسابی به صورت دوره ای: در این مورد نماسابی هر سه ماه انجام میشود. با این کار از سخت و عمیق شدن آلودگی بر سطح نما جلوگیری میشود. این کار همچنین در نماسابی در اصفهان باعث افزایش سرعت کار در هر بار انجام میشود. شستن نما در انتها زیبایی و جلوه عالی به نما میدهد. برای رفع این آلودگی ها به بهترین شرکت نماسابی در اصفهان مراجعه کنید.
  2. نماسابی نمایی با آلودگی نرمال: تعدادی از ساختمان ها آلودگی های سطحی دارند. تعدادی نیز آلودگی های عمیق و سخت دارند. اما یکسری از این ساختمان ها آلودگی را در سطح خاصی را دارند. نماسابی این ساختمان ها در رهنمایی ساب به صورت منظم مهم و اساسی میباشد.
  3. نماسابی نمایی با آلودگی سخت: بر اساس شرایط جغرافیایی و آب و هوا درصد آلودگی متفاوت است. بر این اساس بعضی ساختمان ها دچار آلودگی های سخت و زیاد میشوند. در شرکت نماشویی اصفهان شستشوی این نوع آلودگی ها با روشی مناسب و اصولی پاک میشوند.
  4. نماشویی نماهایی با آلودگی عمقی: بعضی نماها دچار آلودگی های عمیق و زیاد میشوند. این در حالتی است که مدت زیادی از اخرین نماسابی گذشته باشد. در نماسابی در اصفهان شستشوی این نوع آلودگی نیازمند زمان و هزینه زیادی میباشد. این یکی از دلایلی است که نماسابی به طور منظم را توصیه میکنیم. برای مشاهده تصاویر به شکل 2 نماسابی و شکل 3 بهترین شرکت نماسابی مراجعه کنید.

نماسابی اصفهان
نماسابی اصفهان rahnamaesab

شکل 2 نماسابی اصفهان

 

5.روش های فرعی ولی کاربردی انجام #نماشویی و نماسابی!

  1. شستشو با استفده ازحلال: یکسری از آلودگی ها مواد مخصوص به خود را برای پاک شدن نیاز دارند. از جمله این مواد انواع چسب ها و چربی ها میباشند. برای رفع این نوع آلودگی ها از مواد حلال استفاده میکنند. این مواد آلودگی را در خود حل میکنند سپس میتوان آلودگی را به راحتی پاک کرد. شرکت rahnamaesab از این روش استفاده میکند.
  2. نماسابی با استفاده فشار آب بالای 200: در این روش از دستگاه واترجت استفاده میشود. از دستگاه واترجت استفاده میکند. واترجت با دادن فشار بالا به آب قدرت آن را برای رفع آلودگی ها زیاد میکند. این روش برای نماهایی از جنس سیمان و بتن استفاده زیادی دارد. در نماسابی در اصفهان واترجت میتواند جای گزینی برای سندبلاست در پاکسازی این نوع نماها باشد.
  3. نماشویی با فشار آب بالای 400: این روش برای پاکسازی آلودگی های عمیق و سهت کاربرد دارد. در این روش نیازی به استفاده از سند بلاست و ترکیب اب و سیلیس نیست. میتوان به تنهایی با اب و فشار بالای آن سهت ترین آلودگی ها رفع کرد.

بهترین شرکت نماسابی در اصفهان
بهترین شرکت نماسابی در اصفهان rahnamaesab

شکل 3 بهترین شرکت نماسابی در اصفهان

  1. سیستم مکانیزه تلسکوپی: نماشویی با سیستمی خاص که با آب سختی گرفته شده انجام میشود. در رهنمایی ساب این روش برای ساختمان هایی با ارتفاع و تعداد طبقات بالاکاربرد دارد.

به منظور اتخاذ بهترین تصمیم برای انجام نماسابی بهتر است به کارشناسان مراجعه شود. کارشناسان شرکت نماشویی اصفهان با انالیز نمای ساختمانی شما و میزان آلودگی ها روش مناسبی به شما پیشنهاد میکنند. با مراجعه به سایر مقالات در وبسایت  rahnamaesab میتوانید در رابطه با انواع نماسابی اطلاعات مفیدی به دست آورید. این کار برای داشتن بهترین تصمیم برای نمای ساختمانی خود مفید است.

3 مورد از سوالات مرتبط با نماسابی در اصفهان و *شستشوی نمای ساختمانی!

انواع آلودگی های موجود بر نمای کامپوزیت ساختمان ها در نماسابی اصفهان چیست؟

آلودگی های نرمال، آلودگی های سفت و سخت و آلودگی های عمیق و ماندگار

در بهترین شرکت نماسابی در اصفهان، نماسابی با آب و دستگاه واترجت با چه فشاری انجام میشود؟

فشار آب برای الودگی های به نسبت سطحی بین 200 تا 400 تنظیم میشود. در شرکت نماشویی اصفهان برای الودگی هایی با عمق زیاد این فشار بین 400 تا 800 تنظیم میشود.

روش های کاربردی انجام نماسابی و نماشویی ساختمان ها در رهنمایی ساب چیست؟

استفاده از مواد حلال برای چسب ها، استفاده از دستگاه واترجت با تنظیم فشار آب واستفاده از سیستم مکانیزه تلسکوپی که در rahnamaesab انجام میشود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

2 کامنت ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *