نماشویی در اصفهان

نماشویی در اصفهان rahnamaesab


نماشویی در اصفهان شرکت نما سابی دراصفهان نماساب اصفهان شماره نماشویی در اصفهان

موضوع نماشویی در اصفهان
نویسنده زهرا قضائی
دپارتمان عالی و عالی
تعداد کلمات  1147 کلمه
مدت زمان 11 دقیقه

فهرست مطالب:

2.نماشویی و کاربردی ترین روش های &شستن شیشه در نمای ساختمان ها!

3.بهترین روش های *شستشوی نمای سنگ گرانیتی و نماسابی سایر سطوح!

4.شستشوی سطوح اجری و چوب ترموود ^چگونه انجام میشود؟

5.شستشوی پنجره های نمای ساختمانی  در نماشویی چگونه انجام میگیرد؟

6.نکاتی که لازم است در رابطه با *نماسابی و نماشویی ساختمانها بدانید!

فهرست تصاویر:

شکل 1 نماشویی در شهر اصفهان

تصویر 2 شرکت نما سابی در اصفهان

شکل 3 نماسابی اصفهان

 

2.نماشویی در اصفهان کاربردی ترین روش های &شستن شیشه در نمای ساختمان ها!

برای شستن نمای ساختمانی روش های بسیاری وجود دارد. اما نمیتوان از تمام این روش ها برای همه نماهای ساختمانی استفاده کرد. به این دلیل که در شرکت نما سابی دراصفهان  نماهای ساختمانی باهم متفاوت اند. یعنی متریال مورد استفاده در هر نمای ساختمانی متفاوت است. ممکن است نما از کامپوزیت ساخته شده باشد. یکی از اجزا و متریال مورد استفاده در نماها شیشه است. میتوان گفت در اکثر نماهای ساختمانی شیشه به کار رفته است. برای شستن شیشه میتوان از روش های ساده و سنتی در نماشویی در اصفهان استفاده نمود. مثل شستن با پارچه نانو و شوینده های قلیایی و خنثی.

گاهی اوقات شیشه ها در ارتفاع بالایی از ساختمان قرار دارند. یا ممکن است ارتفاع خود شیشه بلند باشد مانند شیشه های پاسازها و مغازه ها. نماساب اصفهان برای این نوع شیشه ها راهکار دارد. در این حالت نمیتوان به تنهایی از روش ستنی استفاده کرد. در این مورد میتوان از طناب استفاده کرد که روشی ایمن و مورد اطمینان است. علاوه بر طناب، دستگاهی که میتوان برای شستشوی شیشه های مرتفع استفاده کرد دستگاه تلسکوپی الومینیومی است. برای دسترسی به شماره نماشویی در اصفهان به سربرگ سایت  rahnamaesabمراجعه شود. راه خانگی شستشوی شیشه ها به جز استفاده از وسیله ای برای بالا رفتن، استفاده از مایع ظرف شویی است. این ماده شوینده به علت کم هزینه بودن استفاده زیادی دارد.

نماشویی در اصفهان
نماشویی در اصفهان rahnamaesab

شکل 1 نماشویی در اصفهان

ممکن است روی قسمتی از شیشه ها مقداری رسوب که ناشی از سختی آب است نشسته باشد. در رهنمایی ساب برای پاک کردن این رسوبات، جوهر نمک بهترین ماده شوینده میباشد. توجه داشته باشید جوهر نمک ماده ای خطرناک است. برای کار با این ماده لازم است از ماسک و دستکش استفاده شود. برای کاهش اثر این ماده آن را با آب رقیق میکنند.

 

3.بهترین روش های *شستشوی نمای سنگ گرانیتی و نماسابی سایر سطوح!

نماهای سنگی امروزه از نماهای محبوب مردم است. شست و شوی این نما در شرکت نما سابی دراصفهان نیز روش های مخصوص به خود را دارد. همچنین لازم نیست در زمانی خاص از سال اقدام به نماسابی آنها نمود. سنگ گرانیک یکی از سنگ های مجبوب مورد استفاده نمای ساختمان هاست. این سنگ جزو دسته سنگ های صیقلی است. در نماشویی در اصفهان برای شست و شوی این مدل سنگ میتوان از دستگاه های مختلفی استفاده کرد. برترین و کاربردی ترین دستگاه برای شستن این مدل سنگ دستگاه واترجت است. دستگاه واترجت با فشار۲۰۰ مناسب ترین دستگاه برای این کار است. علاوه بر این وسیله  در نماساب اصفهان از مواد شوینده قلیایی نیز استفاده میشود. به یاد داشته باشید که پس از شستشو باید سطح شسته شده خشک شود. این کار از به وجود آمدن لکه پس از شستشو جلوگیری میکند.

4.در رهنمایی ساب شستشوی سطوح اجری و چوب ترموود ^چگونه انجام میشود؟

از دیگر متریال مورد استفاده در نمای ساختمانی آجر میباشد. آجر در نماهای ساختمانی از زمان های قدیم مورد استفاده بوده و هست. شستن این نوع نما در نماشویی در اصفهان شرایطی دارد که باید به آن توجه نمود. باید توجه داشت که نمای آجری مورد نظر رسوبات نداشته باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به شماره نماشویی در اصفهان در سربرگ سایت مراجعه کنید. اگر بر نما رسوبات نشسته باشد باید با دستگاه واترجت فشار ۲۰۰ آن را شستشو داد. در صورتی که به جای رسوب بر سطح لکه های رنگ باشد میتوان از دستگاه سندبلاست برای پاک کردن لکه ها استفاده نمود.

سطح دیگری که نیاز به شستشوی مخصوص به خود را دارد سطوح چوبی است. سطوحی مانند ترموود که از جنس چوب هستند را نمیتوان با شوینده های ساده مانند شوینده های قلیایی شست. در سایت rahnamaesab برای نماسابی این سری سطوح توصیحات کاملی داده شده است.

شرکت نما سابی دراصفهان
شرکت نما سابی دراصفهان rahnamaesab

شکل 2 شرکت نما سابی دراصفهان

چرا که باید از روش های ملایمتری برای شست و شوی این نوع سطح ها استفاده نمود. برای این جنس نما نیز استفاده از واترجت با فشار پایین مانند۱۱۰ توصیه میشود. توجه داشته باشید که واترجت با آب با دمای ملایم شستشو را انجام دهد.

5.شستشوی پنجره های نمای ساختمانی  در نماشویی در اصفهان چگونه انجام میگیرد؟

پنجره ها عضو مهمی از نمای ساختمانی هستند. پنجره ها علاوه بر زیباسازی داخل ساختمان با پخش نور، باعث افزایش جلوه نمای بیرونی ساختمان هم میشود. در نتیجه تمیز نگه داشتن پنجره ها امر مهمی میباشد. شست و شوی پنجره ها نیز روش مخصوص به خود را دارد. یکسری از افراد برای شستن سمت بیرون پنجره های خانه از داخل خانه اقدام میکنند که بسیار خطرناک است. همچنین نتیجه خوبی ندارد و تمیزکاری به طور کامل انجام نمیشود. در رهنمایی ساب بهترین روش برای پاکسازی پنجره ها و قاب پنجره ها استفاده از طناب است. طناب ایمن ترین روش برای بالا رفتن از ساختمان و دسترسی به پنجره ها است. همچنین به خاطر ایمن بودن باعث میشود که نیروی کار با خیالی اسوده بهترین خدمات را ارائه دهند.

6.نکاتی که لازم است در رابطه با *نماسابی و نماشویی ساختمانها بدانید!

در بعضی از مجموعه ها و شرکت های نماشویی انجام نماسابی در یکسری شرایط دارای تخفیف میباشند. به عنوان مثال اگر نماسابی برای کل نمای ساختمان و در زمان های مشخص انجام شود قیمت کمتری خواهد داشت. برای اطلاع از سایر تخفیفات نماشویی در اصفهان با کارشناسان مجموعه تماس خاصل فرمایید.

نماساب اصفهان
نماساب اصفهان rahnamaesab

شکل 3 نماساب اصفهان

باید بدانید که موقعیت ساختمان ها و شرایط آب و هوایی در آن منطقه بر کار نماسابی تاثیر گذار است. به این صورت که ساختمان هایی مه در مرکز شهر های شلوغ قرار دارند در معرض آلودگی زیادی هستند. شدت این آلودگی ها ممکن است کار نماسابی را دشوار کند. مجموعه rahnamaesab برای شستشوی این مورد نیز بهترین راهکارها را ارائه میدهد. بالعکس اگر ساختمان از مرکزشهر دور باشد امکان جذب الودگی توسط نما کمتر خواهد شد. بدین ترتیب تمیز کردن الودگی های نما راحت تر و سریع تر خواهد بود. همچنین هزینه کمتری در بر خواهد داشت. برای اطلاع از دیگر نکات با شماره نماشویی در اصفهان تماس بگیرید.

 

 

 

 

3 مورد از *سوالات متداول در زمینه نماشویی در اصفهان!

کاربردی ترین روش شستشوی شیشه در نماهای ساختمانی شرکت نا سابی دراصفهان چیست؟

برای شیشه های مرتفع از دستگاه تلسکوپی آلومینیومی و برای شیشه های دیگر از الیاف نانو و شوینده های قلیایی و خنثی در نماساب اصفهان استفاده میشود.

بهترین روش شست و شوی نمای سنگی و سنگ کامپوزیت در رهنمایی ساب چیست؟

استفاده از دستگاه واترجت با فشار آب بین 110 تا 200 و مواد شوینده مناسب

در rahnamaesab از دستگاه واترجت برای شستشوی چه سطوحی استفاده میشود و با چه فشاری؟

سطوح اجری و سنگی مانند گرانیت با فشار 200 و سطوح چربی و ترموود با فشار 110

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

2 کامنت ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *